Reis naar Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Reis naar Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Reis naar Naxos

Blijf op de hoogte en volg Theseus

25 Januari 2013 | Griekenland, Naxos

Hallo allemaal,

Na mijn overwinning ben ik natuurlijk wel erg trots en blij. Ik hoop dat jullie dat ook zijn!

Gisteravond ben ik aangekomen op Naxos. We zijn toen gaan slapen op het strand (wat een mooi strand! Ik raad het jullie allemaal aan om daar een keer op vakantie te gaan).
We waren erg moe van de reis en de angsten die we hebben moeten doorstaan.
Aan de vlucht namen trouwens de kinderen deel, en de mooie Ariadne.

Maar opeens werd Ariadne ontvoerd door de god van de wijn, Dionysos! Ik heb er alles aan gedaan om Ariadne te redden, maar niks hield de god tegen... Hij vond Ariadne ook heel mooi en wou met haar trouwen. Ik mis haar zo! :(

Theseus

P.s. Ik ga nu proberen te slapen en hopen dat ik Ariadne morgen terug kan krijgen!

  • 09 Mei 2013 - 14:38

    Mark:

    Leuk dat jullie je echt tot de lezers richten, dat doe je idd in een reisverslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen en dat zijn er nogal wat!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6584

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Reis naar Kreta

Landen bezocht: