zeereis richtig Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu zeereis richtig Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

zeereis richtig Athene

Blijf op de hoogte en volg Theseus

28 Januari 2013 | Griekenland, Naxos

Hallo,

Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer naar huis ga, dan zie ik papa weer! Maar aan de andere kant ook weer niet, nu heb ik Ariadne moeten achtergelaten... De kinderen zijn aan boord en natuurlijk, niet te vergeten, de kop van de Minotaurus!
Alleen een probleempje, ik heb zonder erbij na te denken die kop in het witte zeil gewikkeld. Terwijl ik met papa had afgesproken dat, als ik nog zou leven, ik het witte zeil op het schip zou bevesigen. Nu varen we met het zwarte zeil, dus lijkt het net alof ik dood ben... Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen...

Ik ben nu ongeveer op de helft van de reis naar Athene, ik denk dat ik jullie overmorgen (als ik aankom) weer spreek!

Theseus

  • 09 Mei 2013 - 14:39

    Mark:

    Heel goed vanuit het perspectief van Theseus, vooral door dat "papa".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen en dat zijn er nogal wat!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 6577

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Reis naar Kreta

Landen bezocht: