zeereis richtig Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu zeereis richtig Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

zeereis richtig Athene

Blijf op de hoogte en volg Theseus

28 Januari 2013 | Griekenland, Naxos

Hallo,

Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer naar huis ga, dan zie ik papa weer! Maar aan de andere kant ook weer niet, nu heb ik Ariadne moeten achtergelaten... De kinderen zijn aan boord en natuurlijk, niet te vergeten, de kop van de Minotaurus!
Alleen een probleempje, ik heb zonder erbij na te denken die kop in het witte zeil gewikkeld. Terwijl ik met papa had afgesproken dat, als ik nog zou leven, ik het witte zeil op het schip zou bevesigen. Nu varen we met het zwarte zeil, dus lijkt het net alof ik dood ben... Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen...

Ik ben nu ongeveer op de helft van de reis naar Athene, ik denk dat ik jullie overmorgen (als ik aankom) weer spreek!

Theseus

• 09 Mei 2013 - 14:39

Mark:

Heel goed vanuit het perspectief van Theseus, vooral door dat "papa".