2de dag Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu 2de dag Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

2de dag Naxos

Blijf op de hoogte en volg Theseus

26 Januari 2013 | Griekenland, Naxos

Hoi,

Na een hele verdrietige dag gisteren, ben ik vanochtend door de zon gewekt. Maar wat ik hoopte is niet uitgekomen... Ariadne is nog niet bij me terug :(
Terwijl ik aan haar aan het denken was, hoorde ik een stem. Even dacht ik dat het Ariadne was. Maar nee hoor, het was de stem van Dionysos! Hij zei dat hij van Ariadne houdt en dat hij haar echtgenoot is. En, dit is het ergste, dat hij met haar gaat trouwen!!! Ik huil nu al een tijdje, want ik mis haar zo...

Ik wist dat Dionysos Ariadne niet meer naar me toe zou brengen, hij zou met haar trouwen... Dus ga ik zo met de kinderen op terugreis naar Athene, terug naar mijn vader. En zal ik Ariadne hier moeten achterlaten :( :( :(

Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen en dat zijn er nogal wat!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6575

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Reis naar Kreta

Landen bezocht: