2de dag Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu 2de dag Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

2de dag Naxos

Blijf op de hoogte en volg Theseus

26 Januari 2013 | Griekenland, Naxos

Hoi,

Na een hele verdrietige dag gisteren, ben ik vanochtend door de zon gewekt. Maar wat ik hoopte is niet uitgekomen... Ariadne is nog niet bij me terug :(
Terwijl ik aan haar aan het denken was, hoorde ik een stem. Even dacht ik dat het Ariadne was. Maar nee hoor, het was de stem van Dionysos! Hij zei dat hij van Ariadne houdt en dat hij haar echtgenoot is. En, dit is het ergste, dat hij met haar gaat trouwen!!! Ik huil nu al een tijdje, want ik mis haar zo...

Ik wist dat Dionysos Ariadne niet meer naar me toe zou brengen, hij zou met haar trouwen... Dus ga ik zo met de kinderen op terugreis naar Athene, terug naar mijn vader. En zal ik Ariadne hier moeten achterlaten :( :( :(

Theseus